Kategorie
Kategoria 2

Noblistka z WSIiZ-u

Aneta Czarniecka zajęła 2. miejsce w krajowym etapie konkursu „Studencki Nobel 2010”.

Noblistka z WSIiZ-u

Aneta Czarniecka, studentka zdrowia publicznego i ekonomii, zajęła 2. miejsce w krajowym etapie konkursu „Studencki Nobel 2010”, zorganizowanego przez Niezależne Zrzeszenie Studentów.

Pozostałe sukcesy studentów WSIiZ w 2010 roku to m.in.:

  • Adam Hałaj – student kierunku turystyka i rekreacja we WSIiZ, zwyciężył w konkursie „Polska na śniadanie” i uzyskał tytuł Ambasadora Polskiej Turystyki. O tytuł ubiegało się 500 chętnych z całej Polski. Nagrodą w konkursie był rejs żaglowcem „Fryderyk Chopin”, dzięki któremu nasza student odwiedził 23 porty w Europie;
  • Karolina Leśniak – studentka kierunku ekonomia, znalazła się w gronie trójki najlepszych liderek innowacji na Podkarpaciu. Konkurs „XVI Podkarpackie Forum Innowacyjności” zorganizowała m.in. Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego. „Koszule na miarę. com” – tak nazywał się projekt naszej studentki, w jej sklepie internetowym klienci sami mogli projektować swoje ubrania;
  • w ramach konferencji naukowo-szkoleniowej „Urazy i stany nagłe w położnictwie i ginekologii” odbyły się zawody Zespołów Ratownictwa Medycznego w symulowanym wypadku masowym. Naszą uczelnię reprezentowały dwa zespoły, które zajęły 1. i 2. Miejsce;
  • absolwenta WSIiZ Justyna Czachara zajęła 3. miejsce w konkursie o nagrodę Ministra Sportu i Turystyki za najlepszą pracę magisterską z zakresu gospodarki turystycznej. Nagrodzona praca dyplomowa pt. „Autorska koncepcja Szlaku Kulinarnego SMAKI BIESZCZADÓW – metody promocji” została napisana pod kierunkiem prof. nadzw. dr hab. inż. Jana Krupy;
  • Marek Rawski – student kierunku ekonomia został laureatem konkursu „Grupa EPL rozmawia ze studentami: Moja UE w 2020 roku”. Nagrodą za zwycięstwo w konkursie był miesięczny staż w Parlamencie Europejskim w grupie EPL;
  • w roku akademickim 2010/2011 siedmioro studentów WSIiZ otrzymało stypendium Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za wybitne osiągnięcia w nauce.