Kategorie
Kategoria 1

WSIiZ zajmuje 1. miejsce w rankingu tygodnika „Wprost”

Kolejne wysokie noty WSIiZ.

WSIiZ zajmuje 1. miejsce w rankingu tygodnika „Wprost”

W rankingu tygodnika „Wprost” Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania objęła pozycję lidera, plasując się na 1. miejscu w zestawieniu ogólnym wśród niepaństwowych szkół niebiznesowych z całej Polski, uzyskując 91,5 pkt na 100 możliwych. W tym samym rankingu pozycja uzyskana przez WSIiZ w kategorii Klasa Międzynarodowa 2007 umiejscowiła nas w ścisłej czołówce uczelni liczących się w kraju i poza jego granicami.

W rankingu „Polityka” procesowi ewaluacji nie zostały poddane uczelnie, lecz siedem najpopularniejszych kierunków studiów. WSIiZ uplasowała się na 6. miejscu w kategorii informatyka oraz na 12. miejscu w kategorii ekonomia – zarządzanie, przy ogólnej liczbie 68 sklasyfikowanych szkół. Pozycja uzyskana przez WSIiZ była najwyższą lokatą, jaką uzyskała uczelnia z Podkarpacia.

W „Rankingu prywatnych wyższych szkół biznesu” miesięcznika „Home & Market” WSIiZ uplasowała się na 1. miejscu wśród prywatnych wyższych szkół biznesu posiadających uprawnienia do kształcenia na poziomie magisterskim. W rankingu ogólnym WSIiZ zajęła 6. miejsce.

Magazyn „Education World” opublikował zestawienie liderów edukacji, czyli regionalną Ligę Uczelnianą Szkół Niepublicznych. W zestawieniu tym WSIiZ zajęła 1. miejsce w woj. podkarpackim. Uczelnie oceniane były na podstawie opinii PKA.

W rankingu niepublicznych uczelni magisterskich 2007 opublikowanym przez dziennik „Rzeczpospolita” oraz miesięcznik „Perspektywy” Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania okazała się najlepszą uczelnią niepaństwową w regionie, kształcącą na poziomie magisterskim. W zestawieniu ogólnym Uczelnia zajęła 22. miejsce. WSIiZ wyprzedziła lidera w rankingu, czyli Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, w kategoriach: Nasycenie kadry osobami o najwyższych kwalifikacjach, Woluminy, Prenumerata polskich czasopism, Dostępność miejsc do nauki własnej, Możliwość rozwijania zainteresowań kulturalnych.