Kategorie
Gry decyzyjne we WSIiZ

2021/2022 – Wirtualna Agencja

Wirtualna Agencja to komputerowa gra medialna online. Gra jest symulacją sytuacji zawodowych, w jakich może znaleźć się pracownik agencji kreatywnej, agencji reklamy lub PR  albo innych podmiotów zajmujących się projektowaniem tożsamości korporacyjnej. Każdy gracz wciela się w rolę pracownika agencji, który otrzymuje zlecenie opracowania kompleksowej strategii corporate identity dla określonego podmiotu/projektu. Gracz musi przejść przez kolejne etapy cyklu projektowania:

  • audyt – zaplanowanie narzędzi i procesu analizy obecnego wizerunku,
  • strategia – kształtowanie idei,
  • projektowanie – rozwiązanie zadania,
  • organizacja – kierowanie procesem,
  • wdrożenie – zaplanowanie prac modelowych,
  • produkcja  – zaplanowanie realizacji zadania.

Gracze działają samodzielnie (realizując pierwsze 4 etapy cyklu projektowania) lub w zespołach i konkurują ze sobą o punkty, przydzielane w kategoriach: czas realizacji, kreatywność, kompleksowość projektu, realność wykonania i koszty.